

Kundgaranti
Nöjd kund-garanti

Har du anmärkningar på det utförda arbetet hör av dig till din kontaktperson via e-post (eller till kontakt@ecocleangbg.se) så återkommer vi till dig med förslag på en lösning. Kontaktpersonen kontaktar dig dagen efter (alt. efter helgen vid fredagsstädning) den första städningen gjorts för att gå igenom resultatet. Garantin gäller för städning enligt checklistan. Garantin gäller 48 timmar efter utförd städning.
Försäkring

Vi är försäkrade hos Länsförsäkringar med ansvarsförsäkring och företagsförsäkring så att ni kan känna er trygga om olyckan skulle vara framme. Även all vår personal är försäkrade till, från och under arbetet. Vår utrustning är godkänd för ändamålet och besiktigas regelbundet för att garantera personalens säkerhet.
Vi vill alltid ge våra kunder bästa tänkbara service i alla lägen, därför arbetar vi ständigt med att utveckla vår kvalitet och att göra oss ännu mer effektiva. För att du ska känna dig trygg med att anlita oss har vi alltid nöjd-kundgaranti på alla våra tjänster, då vet du som kund att du får vad du betalar för. Vi specificerar även våra fakturor i största möjliga mån så att du som kund ska kund följa upp det som är avtalat. Vi är försäkrade med ansvarsförsäkring och företagsförsäkring vilket gör att du kan vara lugn om en olycka mot all förmodan skulle inträffa (Läs mer om våra försäkringar). Vi har professionell utrustning som alltid är besiktigad och godkänd för ändamålet. Alla våra medarbetare är försäkrade till, från och under arbetet.
Sekretess

Vi är strikt konfidentiella med uppgifter som kommer till vår kännedom i samband med våra uppdrag. Handlingar och dokument förvaras på ett säkert sätt.
Arbetstagaren ska vid alla tillfällen noga bevaka och tillvarata kundens (Bolagets) intressen och är skyldig att iaktta sträng diskretion rörande allt som angår kundens (Bolagets) verksamhet.